mypetlife

Alla inlägg under juni 2012

Av Pet Shop - 29 juni 2012 14:16

hej. ursäkta om det kom orginal haunted. för när jag kollade första gången när jag skulle lägga ut den så så var det en hair saloon. förlåt för det! jag hoppas att det inte är störande.

Av Pet Shop - 29 juni 2012 13:38

hej alla coolingar. jag är på datan nu när jag chansen. okej. som jag sa låten kommer nu...kanske lite barnslig men den är jätte bra!popular!!!!!!!!det står 3 på bilden men hon har gjort fel. jag ska lägga ut extra mycket videor för att fira att jag äntligen hittade sjukhuset till mina pets. och dem kommer idag. lyssna på denna awesome låt som en great dane sjunger som heter blue!okej han är med i en serie som heter a daugthers revenge. jag kan lägga ut ettan för att det blir movie night!och den riktiga haunted.oj! det var hair saloon!så!så.. jag tror det räcker. hejdå!

:)

Av Pet Shop - 28 juni 2012 23:48

Hej alla lyssnar på en jätte bra låt. Ska nog lägga ut videor imorgon. Och låten. Men jag tänkte blogga om ett spel. Alla vet vad appen "wheres my whater?" är för nåt. Men nu i kväll när Henry spelade det på min iPad så visade han nya banor. Och ni kan aldrig gissa vad det var för banor!?!?! Det var Perry banor! Jag var bara tvungen att köpa hela appen. Så här spelar jag det som en nörd. Jag gillar förfarande Perry lite. Så... Måste sluta. Har ett Perry spel att klara! ;) okej bye!

Av Pet Shop - 27 juni 2012 18:32

Heeeeeej alla! Till och börja med ni som inte vet vad OMD betyder det betyder oh my dog. Sophiegtv använder det. Men nu... Ja... Jag ska få nya lps från blocket!!!!!!! Jippie! Och det är rescue tails center med massor med pets!!!!!!! Jag ska göra en video av det. Men nu till en liten tävling. Det gäller för mina klass kompisar. Den som svarar rätt på en fråga vinner tre par med örhängen. Jag har inte hål i öronen så det är lite onödigt att ha kvar dem. Dessutom ska jag inte göra hål i öronen. (jag vet. Jag är feg) men i alla fall då får ni dem efter sommar lovet. Och nu kommer frågan...Vad heter dem två huvud personerna i lps popular?Svaret får ni checka själva. För jag ger inga alternativ. Och om ingen gissar rätt så får den som är närmast får dem. Okej ha det fint och hoppaaaaaas ni får en trevlig sommar och lycka till! :)

Av Pet Shop - 24 juni 2012 00:36

Hej alla. Så fort jag får tillgång till datan så ska jag lägga ut... Lps haunted 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kollade den och den var AS läskig. Även om det bara är leksaker så är den läskig. Men måste sova nu... Ciao!

Av Pet Shop - 11 juni 2012 11:32

hej alla som läser detta. jag sitter lyssnar på lillabloggen. tar en liten timeout med LPS. så... här är favoriten william!


okej bye!!! nästa gång blir det väl LPS.

Av Pet Shop - 4 juni 2012 11:34

hej alla som läser min blogg. ledsen att ett inlägg kom tre gånger. ska ta bort två. och låten som hette cut and run heter ientligen cut and dry. men det finns en som heter cut and run. men dry är bättre. nu musik hela inlägget!!!! okej nu ska jag lägga ut detta och ta bort två. bye!!!!!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards