mypetlife

Alla inlägg under mars 2012

Av Pet Shop - 20 mars 2012 11:25

hej! sitter på datan med henna. har som sagt. ska lägga ut en serie. okej. del 6. okej henna säger att det ringer in så hejdå!

Av Pet Shop - 14 mars 2012 11:25

okej, carro komenterar om den där serien som jag la ut. det är ju inte meningen att dem ska sjunga liksom! men jag ska lägga ut idag en till. snälla, kolla på dem! dem är jätte bra. jag kan fast berätta vad det handlar om. okej det handlar om en tjej som heter savannah reed och hon har precis börjat på den skolan. men hon blir mobbad av brooke och hennes gäng. det handlar om en tonårings liv. snälla kolla dem! jag lägger ut en till.den här var den första jag kollade. kolla på dem! okej måste sluta. hejdå!

Av Pet Shop - 14 mars 2012 07:16

hej! idag så har jag inte gjort mycket. vaknat och så. men här ska ni få något som jag brukar titta på jätte ofta! okej. jag har bestämt mig att varje vecka ska jag lägga ett nytt avsnitt av dem här videorna. dem är bara bäst!!!!!!!!! snälla, reta mig inte för dem här videorna. ni total förstörde mitt liv förra gången. ibland blev jag så ledsen att jag bara ville dö.  men dem här tror jag att ni också fastnar för. den här bloggen var igentligen till för att jag skulle visa upp alla mina 121 eller 123 petshopar. asså jag har en liten hemlis som jag kan berätta. jag leker faktiskt med dem varje dag efter skolan. men hon som gör den här serien heter sophiegtv. måste sluta nu. hejdå!

Av Pet Shop - 10 mars 2012 09:17

Hej! Har inte skrivit på ett tag. Sitter på mitt rum med Tuuli. Jag ska sova hos henne idag. Men först ska vi vara ett par timmar hos mig. Sen kommer hennes mamma och hämtar oss. Det ska bli kul. Vet nt vad vi ska göra. Sitter bara med våra ipads och nördar! ;-) ska nog gå ut sen. Först ska ni få veta vad jag gjorde i Älvsbyn. Jag hjälpte till i lagården och var i pulka backen. Det var as kul! Det gick svin snabbt och det fanns många backar att välja mellan. Och i lagården fanns världens sötaste kossa! Det var en liten kalv. Brun och rufsig. Sen har vi åkt skoter. Med en rattis där bakom skotern. Då körde en vuxen skotern och jag och min bror turades om att sitta på rattkälken. Det var kul! Förutom att man ramlade i bland. Har inget att skriva nu så Hejdå!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards