mypetlife

Alla inlägg under februari 2012

Av Pet Shop - 28 februari 2012 07:16

hej alla! det här inlägget ska jag lägga videor på ica jerry som har slutat. jag hoppas att det bara var ett skämt. han var ju bäst! jaja nu ska jag lägga lite videor.  ja. har slutar han. men vänta! det kommer mer! hehe! jag tycker att den här är ganska bra. men vänta! en till!  vänta. jag hittade en till jätte bra! hahahaha!!!!  så. nuär jag klar för idag. och om ni vill hitta en rolig ica jerry sida så gå in på: www.icajerry.se. hejdå!

Av Pet Shop - 24 februari 2012 11:26

hej alla! just nu sitter jag i data salen. efter skolan så ska jag till emma! det ska bli gött! det där med pojken så jag tror nog inte att han kommer. och det är bra! jag ska lägga en bra låt.  bra låt va? okej nu ska jag lägga en jätte bra låt som hör till min favorit anime.  jippi! den är bara bäst! kan låten utantill. men bara det som kom nu. inte liksom hela sången. men det kan henna. men det är ju klart. hon har ju börjat tidigare än mig. böckerna är också. jag läser dem på finska. jag kan visa en bild någon gång. men måste sluta nu. hejdå!

Av Pet Shop - 19 februari 2012 15:25

Hej alla! Just nu är jag ganska så ledsen. Jag är äldsta barnet. Och det är jag väldigt glad för. Men när jag och mamma väntade på en kaka i ungnen så sa hon om vi skulle ta ett ensam kommande barn till oss! Jag sa att det i så fall får vara yngre än jag. Men hon sa att vi skulle ta en fjorton årig pojke! Jag känner mig inte speciell lägre. Jag ser inte ens att skriva för att jag gråter så mycket! I fyra år sa hon att han skulle stanna i så fall. Hallå? Hur tänker hon igentligen!? Vi har inte plats med nån hos oss. Var skulle han bo då? Och den här bloggen är till för att jag ska skriva om mina pet shopar. Och jag är ju tio nu och älskar att leka med dem! Men jag vill inte att nån sådan ska vara här när jag leker! Jag kommer att vara fjorton om han bor här tills det gått fyra år. Jaja. Har inget att skriva mer. Men om han kommer så ska jag flytta. Då kan jag ju bo på foster hem.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards